چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

بایگانی
  • ۰
  • ۰

امروز پنج شنبه 30 دی 1400 است. دیشب توی گروه از بچه ها گله کردم که چرا هوای دوستاتون رو نداشتید؟ چرا هوای الینور را نداشتید؟ چرا 7 ماهه متوجه نمیشید یه مشکلی هست؟ چرا تلاشی نکردید برای حل مشکل؟ بعدش یکی از بچه ها بهم زنگ زد و تلفنی حرف زدیم. یکی از بچه ها هم توی گروه گفت من الان کار دارم و فردا میگم! 

شب اتفاقا بعد از مدتها خیلی آروم و خوب خوابیدم. انگار حرفهام رو زده بودم و سبک شده بودم. صبح که بیدار شدم و گروه رو نگاه کردم دیدم همون دوست که به الینور نزدیک بود اومده گفته که تو شناختی از الینور نداری و نباید اون حرفها رو می زدی و بالاخره ناراحت شده و در شان اون نبود این حرفها و اینا.

منم یه توضیح مختصر دادم و گفتم خودش باعث این مسئله شد و اونم حرفهایی به من زد که خیلی برام سنگین بود و بعدشم شما نمی تونید تصور کنید من چقدر بهش نزدیک بودم و اینا...و بیشتر هم نمی خوام چیزی بگم چون خودش اینجا نیست. فقط بهش بگید من همیشه دوستش خواهم داشت و رفیق همیشه من بوده حتی اگر دیگه هیچ وقت توی این دنیا باهاش حرف نزنم.

همه بازم می خوندند و ساکت بودند. منم حدود ساعت ده صبح بود لفت دادم و اومدم بیرون دیگه هم هیچوقت هیچوقت با این بچه ها نمیرم توی گروه. چون چند تاشون خیلی خودخواه هستند و هیچ درکی ندارند و فقط این مدت ما شده بودیم اسباب سرگرمی شون. همین خانم 7 ماهه یک بار احوال منو نپرسید در صورتی که من بهش اشاره کرده بودم که من و الینور به مشکل برخوردیم . فقط خودش را دوست الینور می دونست و برای من ارزشی قائل نبود. اینا هیچ کدوم نفهمیدند چی شده و چطور این جو ایجاد شده بود. منم دیگه بی خیال شدم. این استخوان را از لای زخم درآوردم و انداختم کنار. و می دونم به زودی این زخم بهبود پیدا خواهد کرد.

یه گروه کوچولو دیگه هم داشتیم که اونم لفت دادم و دو تا از دوستان خوبم را هم بهشون گفتم فعلا بلاک تون می کنم که وسوسه نشم حرف بزنم و برام خبر نیارید تا فراموش کنم و آرام بشم و تموم بشه.

خلاصه امن و امان شد دنیای من. دیگه باید بنویسم و بخونم و برای خودم توی دنیای آرام خودم زندگی کنم به دور از فضای مجازی و دوستان دور...

خداحافظ رفیق. خداحافظ دوستان دوران کرونا. خداحافظ.

  • ۰۰/۱۰/۳۰
  • رها رها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی