چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

بایگانی
  • ۰
  • ۰

انتقام!

امروز شنبه 23 بهمن است.

این دو روز آخر هفته خیلی کار داشتم و ذهنم شلوغ بود و وقت و حس و حالش نبود که بیام بنویسم. هم کارها و مشغله های زندگی از آدم انرژی میگیره و باید آدم تصمیم بگیره که چیکار کنه، هم حرف ها و روابط و نوع برخورد با آدم های این دنیا...

عصر پنج شنبه رفتیم پیاده روی و بعد صحبت اون گروه دوستان شد و مجبور شدم یه چیزایی را برای خانواده توضیح بدم و خیلی ازم انرژی گرفت.

ولی خب این برای من درس بزرگی شد که حد و مرزهای زندگیم را خیلی مواظب باشم و دیگه اجازه ی ورود و دخالت را به هیچ کس ندم حتی به نزدیک ترین دوستم. حتی برای دوستان هم نباید دردو دل کرد یا از زندگی شخصی گفت. خیلی آدم باید مواطب فاصله و حد و مرزش با آدم های دیگه باشه. چون یهو چشم باز می کنی و می بینی آدم ها به خودشون اجازه دادند بیفتند وسط زندگی ات و توی حتی خصوصی ترین چیزهای زندگی ات هم دخالت کنند و نظر بدن و اعمال نظر و سلیقه. یا حتی می خوان سلایق و نوع نگاه و زندگی ات را کنترل کنند و طبق سلیقه خودشون بچینند!

دیگه خیلی حواسم هست که همیشه خودم باشم با حفظ مرزها... دیگه از مواضعم پایین نیام برای هیچ شخصی... خودم را دوست بدارم و نظر و سلیقه خودم را بیان کنم و برای هیچ کسی از نظر و مواضع خودم پایین نیام و مدارا نکنم.

دیروز قبل از ظهر فیلم "بعضی داغشو دوست دارند" بیلی وایدر رو دیدیم و خیلی جالب بود و کلی خندیدیم.

دیروز به خاطر شرایط کرونا و اینکه همه گرفتند اصلا از خونه بیرون نرفتیم. هی نشستیم فیلم دیدیم و هله هوله خوردیم! شب هم فیلم "حیوانات شب گرد" را دیدیم که جک جیلنهال بازی می کرد و در نقش یک نویسنده بود و خیلی فیلم جالب و چند لایه و عمیقی بود. خیلی برام جالب بود که با قدرت نویسندگی و هنرش تونست انتقام بگیره. خیلی نکات جالب و عمیقی داشت. اینکه همسرش و حتی مادر همسرش چه ضربه ای بهش زدند و هی بهش می گفتند تو ضعیفی و حتی نویسندگی اش را جدی نگرفتند و با حرفها و رفتارشون چقدر بهش آسیب زدند. ولی بعد اون قسمت قوی درونش بعد از چند سال با نوشتن یک داستان قوی تونست از همسر سابقش انتقام بگیره و قدرت خودش را نشون بده و در آخر فیلم عملی و خیلی قاطع تر انتقام بگیره و قدرت خودش رو نشون بده. 

شاید منم همچین کاری بکنم و بعدها با نوشتن یک اثر قوی انتقامم را بگیرم از بعضی ها! 

الان هم کلی کار دارم... بعد میام بازم مفصل می نویسم انشالله...

  • ۰۰/۱۱/۲۳
  • رها رها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی