چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

بایگانی
  • ۰
  • ۰

الان صبح شنبه 30 بهمن است. 

دیشب چقدر حرص خوردم از دست خواهرشوهر گرامی! دوز سوم را نزد و الان کرونا داره و چند روزه داره سرم و کورتون می زنه و ضعف کرده... ولی روحیه اش همیشه خیلی پایین هست و می ترسه... خواهرشوهر 44 ساله ی مجرد که بیست ساله همش داره به ما حرص میده و فقط همسر من باید بره نازش را بکشه! دیشب زنگ زد گریه و زاری و لوس بازی که من می ترسم. مادرشوهرم و پدرشوهرم هم بغلش نشسته بودند و گریه و زاری... اصلا نمی فهمند چه استرسی به شوهرم وارد می کنند. اصلا براشون مهم نیست اگه خدای نکرده همسرم و من و بچه ها بگیریم. فقط منافع خودشون براشون مهمه. ریه اش هم زیاد درگیر نیست و اکسیژن خونش هم خوبه. فقط الکی ترس و لوس بازی. همسرم مجبور شد از سر شب بره اونجا و دوباره ببردش بیمارستان تا ساعت 2 نصف شب. فقط سرم و آمپول تقویتی زده بودند براش و برگشته بود. 

من فقط هی دعا کردم خدا به من صبر و تحمل بده. و همسرم را حفط کنه که مریض نشه و خودش و ما را گرفتار نکنه. 

امروز صبح هم به همسرم گفتم عزیزم اینقدر نترس و نگران نباش و هرچی اینا زنگ می زنند اینقدر نازشون را نکش و بدو بدو نرو. یه ذره بگو خودشون را جمع کنند. اینقدر آدم نباید ترسو و بزدل و بی دست و پا باشه. اخه چقدر تو باید هر روز شبانه روز در خدمت اینا باشی؟!

دیروز هم از صبح تا عصر همسرم رفته بود برای مراسم شوهر عمه اش که فوت شده. یعنی همش من و بچه ها توی خونه تنها نشستیم و همسرم در خدمت خانواده و فامیلش هست. مدام زنگ می زنند بیا ما را ببر و بیار و برامون خرید کن و دکتر ببر و ...

خلاصه من دیگه نمی دونم چی بگم و چیکار کنم... خودم قوی و مستقل هستم و اصلا خوشم نمیاد از آدم های وابسته ی ضعیف. با این قوم ضعیف دیوونه هم هیچ حرفی ندارم... 

خدایا فقط خودت به من صبر و توان بده... اینکه بگذرم و بی خیال باشم. 

الان هم برم پیاده روی و لذت روز اخر ماه بهمن رو ببرم... گورپدر اون آدمهایی که فقط هدف شون حرص دادن و اذیت کردن ماست! من لذت می برم از زندگیم به کوری چشم حسودان!

  • ۰۰/۱۱/۳۰
  • رها رها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی