چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

امشب با لیلا و خواهرش اینا رفتیم کافی شاپ. اگه چند سال پیش یه نفر بهم می گفت یه زمانی با لیلا صمیمی تر میشی و باهاش میری کافی شاپ و بگو بشنو شاید باورم نمی شد! چون سال 96 علنا با لیلا دعوام شد سر یه دورهمی و رفتارش و اینکه به نظر جمع اهمیت نداده بود! به نظرم بی ادب اومده بود... مدتی باهاش قهر بودم ولی بعد یه زمانی باهاش دوست شدم. و الان مدتی است دوستی مون بیشتر شده. کلا دنیا جالبه. اینکه هم چقدر آدم ها تغییر می کنند و هم شکل روابط آدم... 

اگه سال 96 یکی بهم می گفت سال 1400 با الینور دعوات شده و آنفرندت کرده و توی یک روز یکشنبه 3 ساعت با وینگولی تلفنی حرف می زنی و شب هم با لیلا میری کافی شاپ و یک ساعت با هم گپ می زنید و قهوه می خورید و بعد می رسونیش دم خونه شون، شاخ در می آوردم و می گفتم جوک میگی! مگه میشه؟!؟!

واقعا خیلی عجیبه ها! دقیقا دی ماه سال 96 من با لیلا دعوام شده بود اساسی... با وینگولی قهر بودم... و هیچ امیدی نداشتم که دیگه باهاش حرف بزنم و الینور خیلی باهام خوب بود و فکر می کردم هیچوقت باهاش مشکلی نخواهم داشت. و الان توی اسفند 1400 کاملا همه چی تغییر کرده! پس هیچ عجیب نیست که تا 4 سال دیگه هم کلی تغییرات شگفت انگیز دیگه ای هم رخ داده باشه! پس دنیا هیچ در هیچ هست و نباید جدی گرفت و نباید نگران بود و باید همینجور بی خیال بود تا بگذره...  دنیا هزار بازی داره... یه سیب میره بالا هزار تا چرخ می خوره تا بیاد پایین... 

  • ۰۰/۱۲/۰۸
  • رها رها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی