چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

بایگانی
  • ۰
  • ۰

امروز پنج شنبه 19 اسفند است.

حدود ساعت ده و نیم صبح. هوا ابری است. امروز می خواهم هیچ کاری نکنم و از آهستگی جهان لذت ببرم. دیروز خیلی کار کردم و خسته شده بودم. موقع پیاده روی دیروز عصر پادکست روزمردگی را گوش کردم. و اینکه گاهی هم باید اجازه بدیم حوصله مون سر بره و هیچ کاری نکنیم و فقط به تماشای جهان بنشینیم. بگذاریم ذهنمون و مغزمون و روح مون سکوت و آرامش را حس کنه تا چیزهای جدیدی بفهمه... 

دیشب یخچال را تمیز کردم حسابی... کلی چیز میز شستم... 

ولی دلم می خواد این روزها بی خیال تر بشم و حرص نخورم و نگران هیچی نباشم. یه ذره رها و آرام و بی خیال باشم تا ببینم چی میشه...

دیروز عصر و دم غروب خیلی لذت بردم از پیاده روی و آسمان و هوا... ابرهای خوشگل نارنجی رنگ دم غروب... هوای شب عید...ماه نازک که توی آسمان بود و از بالای سرم و لابه لای شاخه های درختها نگاهش کردم...

خب زندگی همینجور قشنگه دیگه... اهسته و آروم و عشقی و در جریان...

هی به درختها نگاه کردم که پر از برگهای تازه شدند و شکوفه...

من از پارسال اواخر اردیبهشت شروع کردم پیاده روی هر روزی رو... این درختها و پارکها را ده ماهه هی تماشا کردم... توی تابستان عرق ریزان و کلافه راه رفتم... توی پاییز ریختن برگها را تماشا کردم و از عشق و بی تابی و کلافگی گفتم... زمستان را هم داریم تموم می کنیم و درختانی که خشک و بی برگ بودند دوباره دارند سبز میشن... منم باید دوباره سبز و تازه و جوان بشم با بهار... منم باید دور بریزم همه حرف ها و غصه ها و رنج هایی که کشیدم رو... باید سر سبز و شاد بشم و زندگی را تازه تر تجربه کنم.

امروز به دوستان دبیرستان گفتم گاهی باید بیرون از جعبه و چهارچوب مغزی مون به مسائل نگاه کنیم... گاهی باید طرحی نو دربیندازیم... سرگرمی های تازه... نگاه تازه... مسائل تازه...

هی تکرار و تکرار و فقط یه مدل بودن هم خود آدم را کلافه می کنه و هم اطرافیان را...

برم چیزهای جدید یاد بگیرم. فعلا روز و روزگار خوش...

  • ۰۰/۱۲/۱۹
  • رها رها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی