چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

بایگانی
  • ۰
  • ۰

دچار یعنی عاشق...

سلام علیکم

امروز هم یه روز ابری دیگه ی آخر سال... یکشنبه 22 اسفند... دیشب و امروز هم به کلی کارها رسیدم. هی دارم بدو بدو امورات زندگی را سر و سامان میدم که آماده بشم برای سفر و برای سال جدید. انشالله که خدا خودش کمک کنه و بهترین ها برامون رقم بخوره...

عزیزدلم خیلی دلم برات تنگ شده... دیشب داشتم نوشته های قدیمی را مرور می کردم و دلم تنگ شد برای خودم و تو... برای اون سالها که چه قشنگ و بی پروا عاشقی می کردم. خب جوان بودم و خیلی پر شور تر از الان... چقدر قشنگ برات می نوشتم و قربون صدقه ات می رفتم. آخر دیوونگی و دلدادگی... ولی خوشحالم که هنوز این چراغ عشق توی دلم روشنه... خوشحالم که دلم گرم و نورانیه... خوشحالم که همه این سالها عاشقی کردم و هنوز هم...

دوستت دارم و به عشق تو زنده ام...

این قسمت از شعر سهراب تقدیم به تو ... به یاد ایام قدیم...

نگاه مرد مسافر به روی میز افتاد:

"چه سیب‌های قشنگی!

حیات نشئه تنهایی است."

و میزبان پرسید:

قشنگ یعنی چه؟

- قشنگ یعنی تعبیر عاشقانه اشکال

و عشق، تنها عشق ترا به گرمی یک سیب می‌کند مأنوس.

و عشق، تنها عشق

مرا به وسعت اندوه زندگی‌ها برد،

مرا رساند به امکان یک پرنده شدن.

- و نوشداری اندوه؟

- صدای خالص اکسیر می‌دهد این نوش.

و حال، شب شده بود.

چراغ روشن بود.

و چای می‌خوردند.

- چرا گرفته دلت، مثل آنکه تنهایی.

- چقدر هم تنها!

- خیال می‌کنم

دچار آن رگ پنهان رنگ‌ها هستی.

- دچار یعنی

- عاشق.

- و فکر کن که چه تنهاست

اگر ماهی کوچک، دچار آبی دریای بیکران باشد.

- چه فکر نازک غمناکی!

  • ۰۰/۱۲/۲۲
  • رها رها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی