چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

عشق...عشق...

آخر شب شنبه است. رفتیم خونه مادرشوهر و اومدیم. کلا دلم گرفته. کلافه ام. نمی دونم چی کار کنم. 

عصریه فیلم after love را دیدیم. زن مسلمان پاکستانی الاصل که در انگلیس زندگی می کردند و وقتی شوهرش مرد فهمید یه زن دیگه هم داشته... عمیق و غم انگیز بود.  مواجه با زن دوم و پسرش و اینکه ببینی هر دو زن آسیب دیدند و حتی پسر نوجوان هم...

هنوز درونم آسیب دیده است از کاری که الینور کرد. هنوز گاهی دلم می خواد همه چیز برمیگشت به عقب. به دو سال پیش... و جور دیگه رفتار می کردیم و اجازه نمی دادیم دوستی مون اینجوری بشه... هرچقدر هم برای کسی تعریف کنم هیشکی درک نمی کنه... هیشکی نمی فهمه بین من و الینور چی گذشته... و هنوز چقدر دلم می خواد بدونم واقعا توی دل و قلبش چی گذشته... دلم می خواد بدونم الان چه حسی نسبت به من داره. ازم متنفر شده یا هنوز دوستم داره؟

اگه طبق قوانین دنیا باشه حتما هنوز دوستم داره و دلش تنگ میشه...مثل وینگولی... مثل استاد... وینگولی هزار تا دعوا کرد باهام ولی بعد چند سال بعد گفت دلم برات تنگ شده و نتونستم فراموشت کنم. الینور هی تاکید کرد من مثل وینگولی نیستم ، ولی فکر می کنم دنیا چیز دیگه ای را بهش ثابت خواهد کرد. یه جایی می شکنه... یه جایی کم میاره...یه جایی برمی گرده... مگه میشه فراموش کرد اونهمه نزدیکی رو؟!

الینور گاهی ازت عصبانیم... گاهی میگم دیگه هیچوقت باهات حرف نمی زنم. ولی گاهی هم دلتنگم...گاهی دلم می خواد بودی و حرف می زدم باهات. 

ولی فعلا چاره ای نیست. باید صبور باشم تا بگذره... 

  • ۰۱/۰۲/۰۳
  • رها رها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی