چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

همچو دعای عاشقان....

ظهر شنبه ۳ اردیبهشت است  . ۲۱ ماه رمضان. 

دیشب سرشب خوابیدن و بعد ساعت دو خود به خود بیدار شدم. توی اینستا نگاه کردم پست مژگان بود. درباره شب قدر نوشته بود و یه شعر مولانا.... گوش کشان کشانمت...برام کلی نشونه بود و حال خوش.... پاشدم شب زنده داری تا سحر... عشق و عاشقی با خدا... شاید برای دیگران اصلا قابل درک نباشه. چیزی نوشتم و گذاشتم اینستا... 

برای خودم باید توی دنیای خودم باشم. کمتر حرف بزنم با بقیه .

مادر شوهر گرامی زنگ زده به همسرم و گفته شب بیایید حلیم بادمجون بخریم. اینم مهمون دعوت کردنشون بعد از یک ماه. فقط دنبال راحتی خودشون هستند. ولی من باید سنگ تمام بگذارم و هلاک بشم.  کلا اینقدر که همه به ما عزت احترام می گذارند کشته منو... فقط حسادت می کنند و توقع دارند‌.

ولی خب دیگه بی خیال. اینم شانس من بوده. حوصله حرف و بحث ندارم. باید خودمو به خری بزنم.  

سعی می کنم چند روز در سکوت و آرامش بیشتری باشم. 

  • ۰۱/۰۲/۰۳
  • رها رها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی