چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

زنده باد زندگی...

امروز شنبه 10 اردیبهشت می باشد. این دو سه روز شلوغ بود سرم و وقت نشد بیام بنویسم.

چهارشنبه شب موهام را رنگ کردم و قشنگ شد. برای وینگولی پیام گذاشتم و گفت دارم آماده میشم برم پاریس! 

صبح پنج شنبه با دوستم قرار داشتم و کلی رفتیم پیاده روی و گپ زدن با مرضیه ی چشم آبی مهربون... خوش گذشت و ازش انرژی گرفتم.

عصذ هم رفتم خونه ی مامان. برای افطاری دعوت داشتیم و کمک کردم و خواهر و برادر هم اومدند با بچه هاشون...

جمعه می خواستیم بریم بیرون شهر برای طبیعت گردی و به برادرم هم گفتیم و گفت باشه میام. خلاصه دیروز از صبح اول وقت زدیم بیرون و رفتیم گل و گشت و خیلی خوب بود و خوش گذشت. هوا ابری و بارانی ولی لطیف بود. درختها پر از شکوفه... دنیا سبز و گل و گلی و قشنگ...کمی کوه پیمایی کردیم. دو تا دریاچه و یه آبشار هم دیدیم! کمی هم شیطنت و بازیگوشی کردم و یه نخ سیگار هم کشیدم! چند تا عکس گرفتم و فرستادم برای دوستام و مسخره بازی...شب خسته و کوفته اومدیم خونه و کمی به کارها رسیدم و یه دوش گرفتم و خوابیدم. خوابم نمی برد. یه عکس سیگار به لب فرستادم برای وینگولی و گفتم: اینم مقدورات من برای سفر و عیاشی!

بعدش استیکر خنده فرستاده بود و یه عکس از خودش وسط موزه ی لوور... دلم تنگ شده بود براش... دلم می خواست قربون صدقه اش برم...براش نوشتم: دوست خوشگل خودمی...

گاهی خیلی جانم بی تاب میشم... دلم پر از عشق... گاهی هم خوشحالم هم دلتنگ... توی اینستا پست می گذارم گاهی خیلی بی باکانه... 

ولی وقت نشده عمیق و درست حسابی بنویسم...

امروز هم صبح رفتم پیاده روی... هوا بارانی بود امروز هم... لذت می برم از راه رفتن و موسیقی گوش کردن... باید دوباره ورزش کردن را هم شروع کنم...

برم ببینم دیگه باید چیکار کنم...

زنده باد زندگی...

  • ۰۱/۰۲/۱۰
  • رها رها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی