چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

بایگانی
  • ۰
  • ۱

تکلیف چیه؟

من نمی دونم خدا دقیقا برای چی ما را آفرید!

خدایا ما را آفریدی فقط همش رنج و عذاب بکشیم؟ همش ناراضی باشیم و جنگ و دعوا؟ الان من کیو دارم توی دنیا؟ دقیقا چه کسی هست که دوستم داشته باشه و از شادی و آرامش و خوشحالی من خوشحال باشه؟ 

ازدواچ کردیم درد اجبار... داریم زندگی می کنیم زورکی... نه شوهر قدرمون رو می دونه و نه بچه و نه بقیه ی آدمها. هرچی زحمت می کشیم وظیفه مون بوده و حق هیچگونه اعتراض یا نظر مخالف هم نداریم. روح و روانم برای فروش اون خونه ریخته به هم. یک کلمه گفتم دیگه حوصله ندارم مشتری ببرم دعوامون شده. من دقیقا چیکار کنم؟! طلاق بگیرم؟ خودمو بکشم؟ دقیقا چیکار کنم راحت بشم؟

واقعا هم هیچی از دنیا نمی خوام. دلم گرم به هیچی نیست. من که اینقدر بی نیاز و بی خیال دارم زندگی می کنم پس چرا اینقدر حسود و بدخواه دارم؟! آخه مگه من چی خواستم از این زندگی؟!

هزار بار شوهر عزیزم زده توی سرم که برات خونه و ماشین فراهم کردم! من دارم کار می کنم تو مفت می خوری! 

خب حالا من نمی خوام دیگه تکلیف چیه؟ 

  • ۰۱/۰۲/۱۹
  • رها رها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی