چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

بایگانی
  • ۰
  • ۱

فعلا....

امروز شنبه ۲۴ اردیبهشت بود. 

خونه رو فروختیم...

این چند روز کمی هول داشتم...قاتی بودم...ولی الان بهترم. همه چی رو سپردم به خدا... 

دیروز خانم همسایه زنگ زده  بود منم خیلی سر و سنگین دو تا کلمه جوابش را دادم و گفتم به لطف شما همسایه ها خونه رو فروختیم که خیال خودمون و شما راحت بشه. خدا حافظ. 

خلاصه دیگه اعصاب آدم های بدجنس و خبیث رو ندارم. 

روابطم با خیلی از آدم ها تغییر کرده.... ولی خب کم کم همه چی درست میشه. 

امشب بی خیال رژیم شده بودم و هم شیرینی خوردم و هم برنج! انگار دیگه روحیه ام نمی کشید‌ فردا جبران می کنم انشالله. 

همین فعلا

  • ۰۱/۰۲/۲۴
  • رها رها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی