چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

بایگانی
  • ۰
  • ۱

ول معطلیم...

می دونی چیه؟ همه روابط آدمها الکی و سطحی شده. همه همدیگه را می شناسند ولی هیچ عمقی نداره روابط... دلها به هم نزدیک نیست. هیشکی برای کسی تره ای خرد نمی کنه. 

مثلا رفتم بررسی کردم می بینم از اون دوستان دانشگاه که 35 نفر بودیم در واقع هیشکی با هیشکی رابطه عمیقی نداره. چند تا گروه پر و پخش تشکیل شده و همه توی اینستا هستند ولی در واقع هم هیشکی از هیشکی عمیق خبر نداره و تره ای خرد نمی کنه برای کسی. 

خلاصه ول معطلیم کلا! 

الان یه جورایی قشنگ بهم اثبات شد. رفتم صفحه سارا ق رو نگاه می کنم میبینم فقط یه دوست مشترک باهاش دارم! هیشکی حتی فالووش نکرده. همون یه نفر هم الکی پستهاش رو لایک می زنه همونجور که مال منو گاهی لایک می زنه ولی این چند ماه نیومد بگه تو مردی یا زنده ای. در صورتی که من خر از ته دل و قلبم براش مایه می گذاشتم.

خلاصه وقتی خواهر سراغ خواهر رو نمیگیره من چه توقعی دارم از دوستهای قدیمی؟! 

وقتی همسایه های چندین ساله که دوست بودیم و خونه ی هم نون و نمک خورده بودیم اینجوری کردند باهام باید چه فکری کرد درباره مردم؟

وقتی خواهرشوهرم چندین ماهه نه مهمونی می کنه و نه سراغی از کسی میگیره باید چی گفت؟

وقتی عید تا حالا مهمونی رفتن من فقط در حد خونه مامانم و خونه مادرشوهر و برادرم بوده باید چی بگم؟ 

دیگه چیزی مونده از روابط انسانی آدم ها؟

خلاصه که بدجور ول معطلیم... بدجور....

  • ۰۱/۰۲/۲۵
  • رها رها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی