چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

حقمه!عشقمه!سهممه!

سه شنبه ده خرداد است.

امروز میز را جابه جا کردم و آوردم پشت پنجره.جایی که راحت بتونم بشینم پشت لب تاب و بنویسم. جایی که دو سال پیش خرداد 99 هم میز همین جا بود و همینجا می نوشتم. اینجا می تونم چشم بدوزم به آسمان و درختهای سر سبز همسایه. اینجا می تونم فکر کنم این دو سال همش خواب بوده. یا اصلا اتفاق نیفتاده.فکر کنم این دو سال محو شده و رفته هوا...

الان می تونم توی بعدازظهرهای دنج خرداد و تابستانی که پیش رو هست، چشم بدوزم به درخت حیاط همسایه و از هرچی دلم خواست بنویسم برای خودم. راحت و رها. از هفت دولت آزاد... گورپدر همه ی کسانی که می شناختم. هیشکی جز خودم اینجا نیست. این فقط منم چشم دوخته به آسمان و برگها و درختان. فقط این منم که نگاه می کنم به قلبم، نگاه می کنم به مغزم و هر کلمه ای را خواستم تایپ می کنم و جمله می نویسم. به هر کسی دلم خواست می گویم:دوستت دارم. و گور پدر هر کسی که دوستش ندارم. 

تخمه گذاشته ام بغل دستم و دارم تخمه می شکنم. 

وینگولی چند روز پیش که زنگ زد و کلی حرف زدیم و خندیدیم گفت حقمه! زنگ زدم که تولدم رو بهم تبریک بگی! این خیلی خوبه. اینکه اونم به این رهایی برسه که از کسانی که دلش می خواد و دوست داره تبریک تولد بشنوه. با اینکه چند بار بهش گفته بودم تولدت مبارک باز آخر حرفها و موقع خداحافظی گفتم:بهت تبریک تولد گفتم؟شنیدی؟! خندید و گفت آره!

بعدشم دو روز بعدش که مهمونی بود عکسهای مهمونی ها و کباب و شیرینی هایی که خورده بود رو فرستاد. چشمهاش دوباره برق می زد. برق عشق و خوشحالی...

خلاصه هر کسی دوستم داشته باشه و عشق و توجه و محبت منو بخواد می مونه، هر کسی هم نمی خواد یا من نخوامش بره به جهنم.

من برای خودم و کسانی که دوستشون دارم بهشت می سازم. لذت می برم از این بهشت خودم. بقیه هم برند به درک اسفل السافلین! ته ته جهنم! توی آتش حسادت و بدبختی و خریت خودشون بسوزند. والا به خدا!

وینگولی جونم قربونت برم... عاشقتم و خداراشکر که دارمت... 

  • ۰۱/۰۳/۱۰
  • رها رها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی