چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

خوشتیپ می شویم...

می دونی توی زندگی آدم باید اول از همه هدفش شادی و آرامش و سلامتی خودش باشه. هیشکی دیگه را نباید گذاشت توی اولویت. برای هیشکی دیگه نباید آدم از خودش بگذره.فداکاری الکی به خود آدم آسیب می زنه. وقتی آدم از خودش کوتاه بیاد و خودش را سانسور کنه یا تو اولویت نگذاره، بقیه هم خیال بد ورشون میداره! فکر می کنند یه خری هستند که فلانی داره براشون از خودش می گذره.

ولی وقتی خودت اولویت باشی و قدر و جایگاه خودتو حفظ کردی اونوقت بقیه باید بدوند تا به تو برسند.که امیدوارم هیچوقت هم نرسند! هاها...

دلم بوی عود خواسته... برم عود روشن کنم...روشن کردم و اومدم.

چند تا کار و برنامه توی ذهنم دارم ببینم کی میشه اجرا کنم. می خوام توی اتاق یه گوشه اش را طبقه بزنم و یه جای دنج برای خودم درست کنم. گل و گلدون و هرچی دوست دارم بگذارم و جایی باشه برای نوشتن و مطالعه و لحظات خلوت و تنهایی خودم. مثل یه کافه ی دنج قشنگ.

دلم چند تا گل و گیاه جدید هم خواسته. یه روز برم بازار گل. حسن یوسف هام هم خیلی قشنگ شدند. چند تا گلدون قلمه زدم. ولی بازم دلم حسن یوسف های رنگهای دیگه می خواد.

می خوام همت کنم بازم ورزش کنم یا برم باشگاه ثبت نام کنم. انشالله آخر خرداد برم ثبت نام برالان هم برم کمی حرکات یوگا کار کنم. 

یه خوشتیپی بشم که نگووو و نپرس!

  • ۰۱/۰۳/۱۱
  • رها رها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی