چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

بایگانی
  • ۰
  • ۰

ثروتمند...

توی آرامش خوبی هستم... یعنی کم کم دارم به خودم نزدیک و نزدیک تر میشم... اینکه راحت بنویسم و راحت اون چیزی باشم که هستم... اون چیزی رو بروز بدم که واقعا حس می کنم... و این یعنی صلح با خودم... یعنی پذیرش خودم...

چند روزه می خوام جاروبرقی بکشم و اتاق را گردگیری کنم ولی هی نشده... یا خسته بودم یا حسش نبوده... ولی امروز می خوام انجامش بدم! از روی مخم برداشته بشه... 

دلم می خواد هی موسیقی گوش بدم و بنویسم... بهترین تفریح و عشق و حال دنیا...

دیروز دیدم یه نفر یه پستی گذاشته بود با این مضمون که : نمی تونی ادعا کنی که ثروتمندی مگه اینکه ثروت هایی داشته باشی که با پول نمیشه خریدشون.

لذت بردم و یاد پستی افتادم که دو سه سال پیش همینجا نوشته بودم و گفته بودم من ثروتمند هستم و ثروت هایی دارم که خیلی ها ندارند و نمی تونند داشته باشند... یعنی چیزی نیست که با پول بشه خرید یا همه کس به دست بیاره...

برای اون فرد کامنت گذاشتم و گفتم چه جالب و من به این مسئله فکر می کردم و یه ثروت هایی هست که همه کس نداره و خریدنی هم نیست. بعدش جواب داده بود که همه دارند این ثروت ها را!

جوابش را ندادم دیگه. چون انگار خودشم متوجه نشده چی به چیه... 

خلاصه هر کس به قدر فهمش، فهمید مدعا را... 

من برم برسم به کارهای خونه و بعدش با خیال راحت بنویسم...

  • ۰۱/۰۳/۱۸
  • رها رها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی