چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

بایگانی
  • ۰
  • ۰

هنوز و هنوز...

امروز یکشنبه 22 خرداد چهارصد و یک

دیشب رفتیم خونه ی یکی از دوستان همسرم. چند تایی دورهم جمع شدیم و خوش گذشت. پای آقای میم آسیب دیده و رفته بودیم عیادتش. ما و یکی دیگه شیرینی برده بودیم و آقای ش یه دسته گل رز خیلی قشنگ آورده بود. گاهی همین دورهمی های دوستانه و بگو بخندها خیلی انرژی خوبی به آدم میده. 

امروز صبح هم رفتم پیاده روی و اومدم. بعد هم با دوستام درباره حقوق زنان و مهریه و طلاق و اینا حرف می زدیم و قوانین ایران و جهان.

بعدش هم خانم برادرم زنگ زده بود درباره مدرسه برای برادرزاده ام بپرسه و اونم کمی دلش پر بود و حرف زد و درد و دل کرد و اینا... گفتم سعی کن خودت و بچه ها را توانمند کنی و برو حتما هر جوری شده رانندگی را یاد بگیر و اینا. 

هوا حسابی گرم شده و منم دارم سعی می کنم بازم نوع نگاهم به زندگی و اوقات فراغتم را تغییر بدم. امروز چند تا مطلب درباره ی فیلم جاده فلینی خوندم. بعدش هم خودم یه مطلب کوتاه و قشنگ نوشتم که دو سه نفری که خیلی برام ارزش دارند لایک زدند یا کامنت گذاشتند و لایک این دو سه نفر برام خیلی ارزشمندتر از صد تا لایک الکی از آدم هایی هست که نشناسم یا برام ارزشی نداشته باشند. برام جالب بود که ج نوشت این دقیقا قانون دنیا و قانون عشقه...

چیزی که من همیشه درک کردم و می دونم دنیا روی قوانینی می چرخه و هیچوقت نقض نمیشه... عشق هم قوانین ثابتی داره و اونم نقض نمیشه... برای همین با قلبی آرام و مطمئن میشینم و تماشا می کنم که قوانین چطوری تکرار میشن... 

خب می خوام برم نماز بخونم و کمی ورزش کنم و به کارهام برسم و کتاب بخونم. شایدم کمی برم از خونه بیرون. غرق بشم توی همین زندگی قشنگ... زندگی قشنگی که ما هنوز فرصت تجربه کردنش را داریم...

  • ۰۱/۰۳/۲۲
  • رها رها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی