چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

چو تخته پاره بر موج ...

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

بایگانی
  • ۰
  • ۰

سلام عزیز دلم

این چند روز خیلی کار داشتم و سرم شلوغ بوده و هی نشده بیام بنویسم. خداراشکر زندگی روی دور خوبی هست و خوشحالم. شنبه یهو عزیز دل چند تا دوست شده بودم! هاها... هر روز کلی بدو بدو دارم و دیدن این و اون و رفتن اینطرف اونطرف و فیلم دیدن و نوشتن و خلاصه این خرداد خیلی پربار و خوب بود. حس سبکباری و رهایی دارم و چی بهتر از این؟

امروز برای کاری رفته بودم در سطح شهر و بعد یهو دلم زیارت خواست... پیچیدم توی کوچه ی امامزاده شاه سید علی... سه سال بود نرفته بودم زیارت هیچ آدم بزرگی! تابستان سال 98 رفته بودم مشهد و بسطام و خرقان. یادته چقدر برات عکس فرستادم و ذوق کردی و گفتی آفرین؟ خلاصه امروز رفتم توی حرم کوچولو و باصفا و خلوت و تمیز شاه سید علی و کمی حرف زدم و دو سه تا سوره قرآن خوندم و کمی دعا کردم و خوشحال و سبکبار اومدم بیرون.

فعلا بچه هام درگیر امتحان و کنکور و اینا هستند و نمیشه جایی بریم. ولی دلم زیارت مشهد هم می خواد. ببینیم چه موقع قسمت میشه. 

برای تو خیلی خوشحالم و نشستم آروم و صبور تا ببینم دنیا چه تغییرات دیگه ای می کنه... 

امروز نفحات وزیدن گرفته بود و چقدر عالی و لذت بخش... 

الان هم عصر دوشنبه سی خرداد می باشد. می خوام اگه بشه برم پیاده روی عصریه. چون صبح نشد. درباره فیلم هایی که می بینم و دوستایی که ملاقات می کنم و خیلی از کارها توی ایسنتا پست می گذارم و دیگه اینجا نمی نویسم. خلاصه هر قسمتی از فعالیت ها و نوشته های من پر و پخش میشه جاهای مختلف... ولی می خوام همه ی ابعاد را داشته باشم. می خوام از هیچی خودم کوتاه نیام... می خوام هر سازی دلم خواست هر جایی بزنم. می خوام خود خودم باشم و این تصویر از خودم را هر جا هرجور دلم خواست ثبت کنم. 

امروز یه شعر از سعدی خوندم و غرق لذت شدم:

نفحات صبح دانی ز چه روی دوست دارم

که به روی دوست ماند که برافکند نقابی

دوستت دارم و قربونت برم و مواظب خودت باش خوشگل جان سر به هوای خجالتی که هنوز هول می کنی!هاها...

  • ۰۱/۰۳/۳۰
  • رها رها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی